Asianomistajaryhmien toimintasuunnitelmat: markkinointi

Amk.fi-portaaliin on jo kertynyt mukavasti asianomistajaryhmien toimintasuunnitelmia.

Markkinointi- ja tiedotusryhmän puolesta todettakoon, että ryhmän päätavoite on VirtuaaliAMK:n strategisten päämäärien mukaisen toiminnan tukeminen viestinnän keinoin. Kaikki toimintasuunnitelmaan kirjatut tehtävät tukevat osaltaan strategian mukaista toimintaa.

AMK-henkilöstölle suunnatussa tiedotuksessa ja markkinoinnissa painopisteenä on DIGMAn markkinointi, jotta yhdessä tuotetut oppimateriaalit saataisiin todelliseen hyötykäyttöön amk:issa. DIGMAn markkinoinnin tiimoilta ryhmä tekee yhteistyötä yhteiskäyttöisen oppimateriaalin (=DIGMA-ryhmä) aor:n kanssa.

Opiskelijamarkkinoinnissa panostetaan nyt entistä enemmän sähköisiin välineisiin. Tästä esimerkkinä on markkinointibanneri, jonka toivotaan jatkossa näkyvän jokaisen amk:n www-sivuilla tai intrassa ja jota klikkaamalla opiskelija ohjautuu amk.fi-portaaliin (banneri saatavilla amk.fi-portaalin etusivulla). Ryhmässä kokeillaan myös uusia viestimiä, mm. Google mapsia ja Second lifea tiedotus- ja markkinointitarkoituksessa.

Meneillään on hakukoneoptimointikampanja, jossa amk.fi-portaali on sponsoroituna linkkinä Googlessa. Tiettyjen hakusanojen avulla pyritään saamaan uusia kävijöitä amk.fi-portaaliin ja VirtuaaliAMK:a entistä tunnetummaksi.

Käy tutustumassa suunnitelmiin portaalissa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: